Jönnek az újabb „védett bringasávok” – így nő a „Karácsony-karók” száma a fővárosban
Eközben a budapesti kötöttpályás közlekedés fejlesztésére csak tervek vannak, konkrét fejlesztések nincsenek.
Egy uniós projektnek köszönhetően 7 kilométerrel bővül Nyíregyháza kerékpárútjainak hossza, a már meglévő bicikli utakat pedig hálózattá is fejlesztik.
Megkezdődött Nyíregyháza belvárosi kerékpárútjainak bővítése és hálózattá fejlesztése. A tervezett szakaszok megépítésével a város eddigi 40,5 kilométernyi kerékpárútja további 7 kilométerrel nő; a város nagykörútjának egy része, valamint Sóstóhegy és Sóstófürdő településrész pedig bekapcsolódhat a kerékpáros közlekedési hálózatába.
Az önkormányzat célja, hogy a meglévő települési, helyi-helyközi nyomvonalszakaszokat felhasználva olyan regionális kerékpár-hálózatok alakuljanak ki, amelyek egyrészt az országos törzshálózat részévé válhatnak, valamint alapjai lehetnek egy hierarchikusan felépülő, a helyi és a turisztikai forgalmat szolgáló alsóbbrendű hálózatnak.